Till leveransalternativ

DPD Pickup Points

Vi erbjuder gratis leverans till DPD Pickup Points för beställningar över 299 kr. För beställningar under 299 kr är fraktkostnaden 79 kr.

Du kan få ditt paket till något av DPD Pickup Points ( DPD upphämtningställe).

Leveransen är gratis för beställningar över 299 kr. För beställningar under 299 kr är fraktkostnaden 79 kr.

Ditt paket levereras i genomsnitt inom 3-4 arbetsdagar från datumet för din beställning, exklusive helger och allmänna helgdagar.

Leverans sker efter att vi mottagit din beställning. Du kan betala för din beställning med VISA/Mastercard, Apple Pay, PayPal eller Google Pay i kassan.

Efter att beställningen är gjord kommer vår kundtjänst att behandla den. När paketet är packat kommer det att överföras till budfirman.

 

 

Du kommer att få e-postmeddelanden med orderstatusuppdateringar och ditt spårningsnummer för paketet. Du kan spåra din beställning på DPD:s webbplats.

Observera att statusen på DPD-spårningen kanske inte ändras innan paketet har skannats i centret. När den har skannats förväntas du få ett ytterligare meddelande från DPD med beräknad leveransinformation.

Efter att ha mottagit din beställning, inspektera paketet för att säkerställa att det inte finns några tecken på skada. Om du märker att paketet är trasigt eller tydligt skadat, be kuriren att upprätta en skadeanmälan för paketet. Dessutom ber vi dig att inspektera hela paketet för att säkerställa att det inte finns några skador på produkterna. Kom ihåg att du har rätt att vägra ta emot ett skadat paket och du bör meddela oss omedelbart.

Postnord kurirleverans

Fri leverans med Postnord kurirleverans för beställningar över 299 kr. För beställningar under 299 kr är fraktkostnaden 79 kr. Leveransen tar cirka 3-4 arbetsdagar.

Få ditt paket bekvämt via Postnord leverans från vårt europeiska lager direkt till din dörr. 

Ni får naturligtvis fri frakt när ni handlar för mer än 299 kr. För beställningar under 299 kr är fraktkostnaden 79 kr.

Ditt paket kommer till dig inom 3-4 arbetsdagar från datumet för din beställning exklusive helger och allmänna helgdagar.

Vi packar dina varor efter att vi mottagit din beställning och betalning online. Du kan betala för din beställning med VISA/Mastercard, Apple Pay eller Google Pay i kassan.  

Så fort vi ser din beställning så packar vår kundtjänst den. När paketet är packat kommer det att överföras till budfirman.

 

Vi skickar ett  e-postmeddelanden med statusuppdateringar på din beställning och ett nummer så att du kan följa ditt paket. Du kan spåra din beställning på Postnord.

Observera att du inte behöver betala importavgifterna. Om du på grund av något tekniskt problem får ett meddelande från Postnord om dessa avgifter, vänligen betala dem inte och informera oss om det via en av följande e-postadresser: [email protected] 

Kontrollera paketet innan du tar emot det. Om skador uppstår under transporten, vänligen upprätta en skaderapport med kuriren och kontakta vår kundtjänst.

Efter att ha mottagit din beställning, inspektera paketet för att säkerställa att det inte finns några tecken på skada. Om du märker att paketet är trasigt eller tydligt skadat, be kuriren att upprätta en skadeanmälan för paketet. Dessutom ber vi dig att inspektera hela paketet för att säkerställa att det inte finns några skador på produkterna. Kom ihåg att du har rätt att vägra ta emot ett skadat paket och du bör meddela oss omedelbart.

DHL-bud

Fri leverans med DHL pakkeshops för beställningar över 299 kr. För beställningar under 299 kr är fraktkostnaden 49 kr. Leveransen tar cirka 3-4 arbetsdagar.

MAKEUP arbetar tillsammans med DHL, och du kan enkelt ta emot ditt paket i någon av DHL:s paketbutiker.

Leveransen är gratis för beställningar över 299 kr. För beställningar under 299 kr är fraktkostnaden 49 kr.

Ditt paket levereras i genomsnitt inom 3-4 arbetsdagar från datumet för din beställning exklusive helger och allmänna helgdagar.

Leverans sker efter att vi mottagit din beställning och betalning online. Du kan betala för din beställning med VISA/Mastercard, Apple Pay eller Google Pay i kassan.

Efter att beställningen är gjord kommer vår kundtjänst att behandla den. När paketet är packat kommer det att överföras till budfirman.

 

Du kommer att få ett e-postmeddelanden med orderstatusuppdateringar och paketspårningsnumret. Du kan spåra din beställning på DHL.

Observera att du inte behöver betala importavgifterna. Om du på grund av något tekniskt problem får ett meddelande från DHL om dessa avgifter, vänligen betala dem inte och informera oss om det via en av följande e-postadresser: [email protected]

Efter att ha mottagit din beställning, inspektera paketet för att säkerställa att det inte finns några tecken på skada. Om du märker att paketet är trasigt eller tydligt skadat, be kuriren att upprätta en skadeanmälan för paketet. Dessutom ber vi dig att inspektera hela paketet för att säkerställa att det inte finns några skador på produkterna. Kom ihåg att du har rätt att vägra ta emot ett skadat paket och du bör meddela oss omedelbart.

 

Logga in

Återställning av lösenord

vi ringer tillbaka!